fredag 31 december 2010

Sista dagen för år 2010!

Gott Nytt År
önskar
jag er alla!
Jag hoppas att det kommande året är ett bra år! Å jag vill tacka det gågna året för att det haft med till mig...både jobbiga och roliga saker å för att jag klarat av även de jobbiga sakerna.
Nu stundar ett nytt år med nya erfarenheter av alla de slag.

Alldeles strax kommer mina älskade barn hemma efter att de varit hos sin pappa.
Jag är så lyckligt lottad som får tacka det gamla året och välkomna det nya med dom!
 Å strax kommer A med sina små juveler..kan ju inte bli bättre eller hur?!
Det är så härligt när man känner sig så glad i hela kroppen.
 Egentligen skulle vi firat med de bästa vänner av de bästa men tyvärr så har även de drabbats av den här jobbiga förkylningen som huserar i alla husen.
Men vi tänker på er och hoppas ni blir pigga fort så vi snart får träffas!
Nu kommer barnen!
Kram till er alla och var rädd om er och varandra!

Kram fröken J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar