tisdag 15 mars 2011

Inte helt lätt!

Gissa hur svårt det är att fotografera en svart lurvig hund!
Näst intill omöjligt skulle jag vilja säga...så många bilder som hon bara blivit en svart sak mitt på...
Den här gången tog jag hjälp av den vita snön och lite skugga å faktiskt om jag får säga det själv så blev det översta kortet riktigt lyckat!
En på hundra ungefär...
Det är våran lilla Smilla som är linslus den här gången, helt ovetandes på det längst ner och något besvärat på det översta men jag " matte " är glad!
Nu får man passa på innan det blir allt för slaskigt. Det är helt perfekt nu tycker jag....inte så smutsigt ute än, inga ormar och fästingar, lagom varmt för långpromenader och allt det ljusa har man framför sig! Älskar våren!
Njut så mycket ni kan, ta vara på energin som solen ger för det står inte på förrän sommaren med semester är här och då får man vila!
Kram fröken J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar