onsdag 7 december 2011

Tiden går och mycket har hänt...

 Å vad tiden går det är inte klokt....
Mycket har hänt här också som jag tänkte försöka skriva lite kort om...
Jo jag har  gått och blivit sambo = en stor familj med 5 härliga ungar!
Inte bara lätt alla gånger men vad är det som är lätt?
Jag trivs och hoppas att det så här ska förbli.

Detta har medfört en hel del ombyggnationer i mitt hus. Å det tar ju sin tid.
Mitt i allt ihop så fick vi en mystisk vattenläcka på lilltoaletten...ingen kan förklara riktigt var ifrån vattntet kom men blött blev det.
 Många hundar har det blivit i huset här också. Varannan vecka hela 4 st å varannan vecka 2st.
Många härliga hundpromenader i höstvädret har det ändock blivit!
Bland det bästa som finns!
En tur till Vemdalen har vi också hunnit med...välbehövligt och super härligt!
 Nu när mörkret är här så eldas det en hel del i kaminen. Min kära sambo är nästintill en pyroman:) Han älskar att elda!
Å jag älskar värmen elden ger så det passar ju bra!
Att se sig i spegeln har inte hunnits med. Huset har fått all tid.
Hallen börjar närma sig sitt slut och badrummet har precis tagit fart.
Så tid för rust av mig själv får bli en senare fråga! :)
Jag här även haft lyckan att få bli moster igen till ännu en liten tjej.
Hon ligger här bredvid mig och snusar för fullt!
Underbart att låna de små go`bitarna ibland!

Nu ska här bli bot och bättring på mitt skrivande här på bloggen!

Kram fröken J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar