måndag 6 augusti 2012

 Nya tag i livet!
Med denna bild vill jag symbolisera ett nytt avstamp i mitt liv.
Mina senaste 5 år har varit väldigt omtumlande, jobbiga och tunga men de har också varit väldigt positiva, lärorika och fulla av lycka!
De har inneburit många val av alla de slag...några lite enklare än andra...om jag valt rätt har jag ingen aning om utan det får framtiden utvisa...jag kan bara hoppas...

Men de senaste veckorna har jag känt hur lilla jag börjat återvända och bli mig...jag känner mig gladare, starkare och full av liv.
Jag känner en stor tro på framtiden!
Å jag hoppas den känslan kommer att stanna länge nu.

Med detta hoppas jag på att bli bättre att skriva på bloggen!:)

                                       Många kramar till er från fröken J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar