torsdag 24 oktober 2013

En grå dag full med harmoni!

Har hunnit en hel del på förmiddagen...tvätten så gott dom avklarad, kropp och hundar motionerade, Winnerbäck på hög volym, tekoppen på bordet...gissa om jag njuter?! 
Ute blåser det och är grått å inne sitter jag och bara är...inte alls dumt! 
Genast får jag tid till att tänka ut en massa nya idéer på vad vi skulle kunna göra här hemma för att få allt mera färdigt ifall vi kommer sälja. Lite panel ska upp och målas, listerna i hallen ska på plats, färg ska bättras...å kanske lite ommöblering på det hela...men det säger jag inget om här hemma förrän fixet är helt klart. Det är nämligen inte så att alla mina idéer ( å det är många) alltid är så uppskattade... Men men...en sak i taget nu! 
Nej, här kan jag inte sitta och slappa! Trevlig dag önskar jag er alla! 
Kram fröken J 

1 kommentar:

  1. å men du/ni har sååå fint ju .... så ni går i säljastankar ....
    Det är härligt att man kan njuta av bara en "vanlig" dag :)

    Kramis !!

    SvaraRadera