torsdag 28 augusti 2014

En hemmadag!

Efter att barnen farit till skolan och sambon dragit till jobbet tog jag tag i nedervåningen...dammsög, torkade golv och dammade. Så skönt när det är gjort! La mig sen å läste en stund ute i solen! Gäller å njuta av de sista " sommar " - dagarna! 
Bakade sedan en äppelkaka som jag aldrig gjort tidigare...blev ok. 
På em kom en tjej i min ålder som jag knappt känner. Hon har gjort praktik hos oss på jobbet. Å ganska snart insåg vi att vi är väldigt lika på många sätt! Så trevligt med hennes besök! Känns verkligen som en nyfunnen vän! Fick denna fina blomma av henne! 

Tack kära M för en super trevlig eftermiddag! Hoppas vi gör om det snart! 
Nu ska här tas tag i övervåningen å lite tvätt! Sen tar jag kväller med min familj! 

Kram fröken J 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar